مهدی تاکس

از همه چی ، از همه جا

مهدی تاکس

از همه چی ، از همه جا

افزایش سرعت ویندوز به وسیله از کار انداختن صدا های ویندوز

 

برای هر واقعه ای در ویندوز صدایی در نظر گرفته شده است . پخش این صدا ها باعث اشغال منابع پردازشی و غیر پردازشی سیستم می شود . علاوه براین گاهی این صدا ها در کار سیستم نیز اختلال ایجاد می کنند . مثل درست کار نکردن اسکنر ! و یا دیر بالا آمدن ویندوز و ............

برای این منظور هرگاه اخلالی در ویندوز خود مشاهده کردید ، مثلا هنگام کار با برنامه ای سیستم هنگ کند و یا هنگام استفاده از سخت افزاری ، دستگاه مورد نظر درست کار نکند و یا حتی اگر دنبال این هستید که سرعت سیستم خود هنگام کار با ویندوز و هنگام بالا آمدن و خروج از ویندوز ، افزایش دهید . صداهای مربوط به وقایع را در ویندوز از کار بیاندازید .

برای این کار به Control panel رفته و سپس بر روی Sound,Speech and audio device کلیک کنید .

نکته : اگر در حالت کلاسیک می باشید و یا از ویندوز های 9X استفاده می کنید ، بر روی گزینه Sounds and Audio Device کلیک کنید .

از پنجره ظاهر شده به سربرگ  Sounds بروید . حال از کادر پایین افتادنی Sound Scheme گزینه No Sound را کلیک کنید . ممکن است از شما سوالی مبنی بر ذخیره تنظیمات قبلی پرسیده شود که بسته به نظر خود به آن جواب دهید . اگر بعدا مایل به بازگرداندن تنظیمات پیش فرظ صدا ، شدید . بعد از طی مسیر گفته شده گزینه Windows Default را انتخاب کنید .

نویسنده : مهدی عباسی گودرزی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد